#هانیه_مسعودی

پادکست روانشناسی هیجانمدار دلوین

آخرین اپیزودها

اپیزود سوم

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur fermentum odio feugiat, porta ante maximus, convallis ligula.

اپیزود دوم

اپیزود اول

لمس هیجان

زمان:

راوی: حانیه مسعودی نسب

پخش

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

من حانیه مسعودی نسب درمانگر هیجانمدار هستم‌.

بعداز گذراندن تحصیلات آکادمیک در رشته مشاوره خانواده،دوره های متعددی رو با دکتر سرگلزایی و دکتر مکری گذراندم.

آشنایی من بااین رویکرد از گروه درمانی هیجان مدار شروع شد.

دوره پایه هیجان مدار رو باخانوم دکتر رسولی و دوره جامع رو با دکترشریف زاده گذراندم.

با بیش از۱۵۰ساعت گذراندن دوره و درمان گرفتن شروع به درمانگری کردم .

درحال حاضر مشغول انجام کاربالینی و تسهیلگر دوره های آموزشی هستم.

دعوت تیم دلوین همراه علاقه بسیارمن به دنیای انسان ها و افزایش آگاهی منجربه شروع تولید پادکست شد. اُمید دارم که بتونم دنیا رو جایی هموار و روشن تری برای انسان ها بکنم

– Haniyeh Masoudi